22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ארגון האחים השכולים "לנצח אחי" קורא למתמודדי הפריימריז

הכירו בנו ופעלו למען עשרות אלפי אחים שכולים כחלק ממצע הבחירות שלכם

60,000 אחים שכולים העבירו פנייה מרגשת למתמודדי הפריימריז בליכוד ומבקשים מהם לכלול במצע הבחירות שלהם הבטחה לפעילות למען הכרה במעמד האחים השכולים. הארגון שנוסד בשנת 2007 על ידי מר אלי דבי, אח שכול, נאבק להכרה על ידי מוסדרות מדינה ובתודעה הציבורית, והמונח "אח שכול" אף החל להיכנס ללקסיקון של משרד העבודה והרווחה ומשרד הביטחון.

מאבק עיקש זה לא הניב עדיין פירוט למעט הכרה בתמיכה בלימודים של אחים שכולים, השתתפות בוועדות שונות בכנסת ובוועדת אחים שכולים של ארגון "יד לבנים". למרות הפעילות הרבה, שוויון זכויותיהם של אחים שכולים רחוק מאוד מזכויותיהם של הורים שכולים. אלי דבי, ששכל את אחיו צדוק ז"ל בשנת 1987, פועל משנת 2002 לקידום ההכרה באחים שכולים ובשנת 2007 הקים את ארגון האחים השכולים "לנצח אחי" כאמור. דבי שנחשף למצוקתם היום יומית של עשרות אלפי אחים שכולים שאינם מקבלים תמיכה מספקת או הכרה ממוסדות המדינה קורא לכל מתמודדי הפריימריז לפעול למען הכרה באחים השכולים ולכלול במצע הבחירות שלהם את הפעילות המתוכננת על ידם. "האחים השכולים ימשיכו להיאבק על זכויותיהם לתמיכה והכרה ומדובר באוכלוסייה גדולה, שמהווה בפני עצמה 2 מנדטים, שלא מקבלת ייצוגית הולם. הבחירות הקרבות הן הזדמנות למתמודדים לחבק את האחים השכולים ולתקן את העוול ההיסטורי לגביהם".

עדי לסקר ועופר יעקב, מנכ"לים משותפים ב'לסקר את יעקב', חברה לייעוץ אסטרטגי שמלווה סיעות ומועמדים פוליטיים עומדים על החשיבות והכדאיות של מתמודדים פוליטיים וחברי כנסת לקדם נושאים שלא בהכרח מושכים ושהחשיבות הפרסונלית והציבורית שלהם גדולה. "מדינת ישראל היא מדינה שכל מצע פוליטי בה נשען על ביטחון וחברה, אך קבוצה כה גדולה כמו אחים שכולים, שנמנית על התפר בין השניים לו זוכה לכל ייצוג או תמיכה. חיבוק של אוכלוסייה שכל חטאה הוא שאינה מוכרת מהווה עוול היסטורי גדול שיש לתקן אותו והובלה של נושא כה רגיש וחשוב לחברה כולה יצייר כל מועמד וחבר כנסת ככזה שכדאי להצביע בשבילו".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא בכיוון כץ

אלי חזן

תוצאות ביניים לסקר הרשימה הארצית

אריק זיו ויזר

למה הקופים מגינים על נתניהו

אריק זיו ויזר

סוף תקופה בליכודניק : אלי חזן פורש מהעריכה. איציק הלל יחליף אותו

אלי חזן

זה מה שהיה בישיבת הלשכה באריאל

יפת צדקה

האזכרה לדוד רזיאל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן