20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אלדד, ברק, ובוגי חבורת הלינץ

נצחון דחוק למיי למה ?,כחלון וריח הבחירות, לאן בנט, האם ערביי ישראל רוצים אלימות ?


תרזה מיי חוותה את מה שנתניהו חווה בבחירות 2013 : תחושה של ניצחון ברור בכיס לפני הבחירות והפסד מנדטים בצורה גורפת בבחירות עצמן.
ב – 2013 נתניהו התמודד למעשה מול מועמדים לא רציניים. בחירתו כראש הממשלה הייתה נראית מונחת לבטח בכיסו. יתר על כן, נתניהו עשה חיבור להבטיח את הניצחון כאשר ביצע חבירה עם מפלגת הלווין של ליברמן. בציבור וגם בסקרים ראינו כי נתניהו מנצח ואז קיבלנו ליכוד מצומצם. זה בדיוק מה שקרה לתרזה מיי עכשיו. בבריטניה היה ברור כי מיי תרכיב ממשלה ולכן גם ציבור תומכי הברקסיט לא רץ לתמוך במיי כי מה שחשוב להם היה הברקסיט ולכן יכלו להצביע לקורבין שלא היה סיכוי שהוא יבחר. מסתבר שהכיסא הבטוח לא תמיד משתלם. בבחירות 2015 כבר נתניהו לא סמך על זה והייתה הרגשה שהולכים לאבד שלטון לשמאל. כך הייתה התגייסות בימין שלא לבזבז קולות על כל מיני מפלגות לווין.

תרזה מיי קיבלה שעור מאלף כי בחירות מנהלים לא על מה שבטוח – כלכלה. אלא שהבחירות היו צריכות להיות על האיום של טרור האסלאמי ורק אם הייתה מציגה קו תקיף של מלחמה בטרור הייתה זוכה לנקודות בציבור הבריטי. אך תרזה מיי לא נכנסה בצורה ברורה באיום הטרור, רק בסוף קמפיין הבחירות ניסתה לתקן, אך היה מאוחר, תרזה מיי צריכה להחליף את קו המחשבה .

עוד אחד שצריך לחשוב מחדש הוא שר החוץ הגרמני שבמקום להבין כי קטאר מאיימת על שלום העולם כי היא מעודדת את הטרור הוא ממשיך לטמון את הראש בחול כי יש לגרמניה אינטרסים כלכליים בקטאר. לפיכך הוא מוכן להמשיך לסכן את העולם החופשי.
בואו לא נשכח : קטאר היא הבסיס הכלכלי של החמאס והיא בעלת ברית של איראן. לפני שהופיע דעאש מי שהוביל את האזור תחת איום של רצח וטרור היו בעלי הברית של קטאר, איראן, סוריה וחיזבאללה וכן בשלבים מסוימים גם טורקיה. אז ראינו התעוררות אצל הסונים כאשר באה ההקצנה אצל המדינה האסלאמית שקמה בחלקים של סוריה ועירק כחלק לא קטן כתגובה על הטרור השיעי. באותה עת, כמו שר החוץ הגרמני, היה בארה”ב נשיא שהאמין בברית עם האחים המוסלמים ובכך תרם לליבוי הרצח והטרור באזור. טראמפ שינה את כל המאזן כאשר הוא מחזק את ברית המדינות המתונות. המהלך שהחל כבר נותן את אותותיו. בעבר, כאשר מצרים וסעודיה עמדו מבחינה מדינית מול החמאס וישראל שיתפה איתן מהלכים אובמה טרפד הכל. הוא לחץ שקטאר תהיה מתווכחת ביחד עם טורקיה. נתניהו לא הסכים ונשאר עם מצרים. נקווה כי שר החוץ הגרמני יפנים : קטאר מאיימת על גרמניה יותר מאשר על ישראל.


לאן בנט ?
התופעה של בנט יכולה להדהים רבים. בנט מדבר ימין ועושה שמאל. אין ספק כי משרד החינוך נמצא בידיים של אנשי שמאל קיצוני. הדבר הכי מדהים הוא שבנט מינה לתפקיד החשוב של מנכ”ל המשרד איש שמאל מובהק. האם בנט חותר להחזרת ההגמוניה ההיסטורית של מפא”י- מפד”ל? האם בנט שכה מדבר ימין עוד עלול להפיל את המחנה הלאומי? אם כך, מדוע הוא ויועצו חברו לאנשי שמאל ? היועץ של בנט הוא היועץ של מי שחרט על דגלו שמאל אראל מרגלית.


האם ערביי ישראל רוצים אלימות ?
לא סוד כי במגזר ערביי ישראל יש פשע , רציחות ושליטה של משפחות פשע. חברי הכנסת הערבים קוראים השכם והערב שממשלת ישראל – משטרת ישראל תיכנס ותטפל בתופעה אך מה הפלא כאשר המשטרה נכנסת הם עומדים בראש המסיתים נגד אותה משטרה. באה המשטרה לעצור ערבי פליליסט ומיד קמים צעירים שתוך כדי פרעות וניסיונות למנוע את המעצר באלימות , נאלצת המשטרה לפעול בכוח. או אז יוצאים אותם חברי הכנסת נגד המשטרה בהסתה ברורה והם לא שוכחים להסית כנגד הממשלה, כלומר מנהיגי המגזר הם אלו הרוצים לראות את משפחות הפשע שולטות ולא אתפלא שעוד נגלה קשר בין שתי הגורמים.
במנהיגות של ערביי ישראל מעודדת פשע ברחובות המגזר.


בוגי והלינץ
מי שהיה מגן המערכת של המשפט הפך בין לילה לאחד שתוקף את המשטרה ,הפרקליטות והיועץ המשפטי. בוגי קובע כי נתניהו אשם בכל נושא הצוללות ובשחיתות, אך האם מי שהיה שר בטחון מצטרף לאלדד יניב כאשר הם רוצים ללא משפט לתלות את מי שהם לא מסכימים איתו פוליטית? במערב הפרוע קראו לזה לינץ’. כך נהגו הגזעניים הלבנים בשחורים בארה”ב. כל התופעה שבה מנסים קומץ שלא הצליח בבחירות לעשות מהפך , אז מנסים לעשות מהפך ע”י לינץ’ כאשר מנסים בכוח להכריח את היועץ המשפטי להגיש כתב אישום נגד נתניהו. בהקשר הזה ורק בהקשר הזה אין הבדל בין קו קלוקס קלאן לבין אלדד יניב, אהוד ברק ובוגי יעלון.
עכשיו ברורה העמדה הקיצונית שנקט בוגי בנושא אלאור עזריה. האם תפקידו של שר הביטחון לגזור את דינו עוד לפני שהיה משפט?


ריח בחירות
השבוע הריח חזר באופן מיוחד כאשר ראינו בשלטי חוצות את כחלון עם נטו משפחה. קמפיין כזה משדר כי מפלגת כולנו החלה את קמפיין הבחירות שלה כאשר במקביל יצאו ידיעות בתקשורת שכחלון לא ישים את גלנט ברשימה שלו ומנגד היו ידיעות כי גלנט רואה את עצמו כמי שיתמודד על מקום ברשימת הליכוד .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בשם שלום הבית

אריק זיו ויזר

איילת הפרחח ויצחק שמיר

אריק זיו ויזר

נתניהו אסף חפץ מיותר – יומן פוליטי -מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

מקרתיזים כן או לא

אריק זיו ויזר

בוגי קצין ולא ג’נטלמן

אריק זיו ויזר

ממשלת נתניהו כישלון או הצלחה – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן